In het online warenhuis Greenjump staat eco, bio en fair bovenaan. Geen enkel product bevat schadelijke stoffen en ze zijn milieuvriendelijk en onder eerlijke omstandigheden geproduceerd.
- Tekst gaat verder onder de afbeelding

Elke dag een beetje groener
Bij Green Jump doen we elke dag een klein groen sprongetje vooruit. We stellen strenge eisen aan onze producten. Is een product zero waste, maar gemaakt van nieuw plastic of is iets milieuvriendelijk geproduceerd, maar onder slechte arbeidsomstandigheden, dan vind je het niet in onze winkel. Alleen voor transport doen we soms een concessie. Maar dan mag je aannemen dat de kwaliteit en duurzaamheid van het product opwegen tegen de milieubelasting van het transport én er dichterbij geen goed alternatief is.
Met Greenjump maak je de wereld een beetje groener. Alles wat je koopt is bio, eco, fair, onder goede arbeidsomstandigheden gemaakt, veilig én van hoge kwaliteit.
Greenjump

Ons enthousiasme voor groen begon in 2004. We waren in blijde verwachting van onze dochter en lazen een artikel over bestrijdingsmiddelen die op groenten en fruit achterblijven. Als eerst besloten we om zoveel mogelijk biologisch te gaan eten. De tweede stap was gifvrije en milieuvriendelijke verzorgingsproducten. We realiseerden ons dat er nog zoveel meer producten zijn die niet alleen onze gezondheid, maar ook de aarde bedreigen. Alternatieven waren toen nog moeilijk te vinden. Dat moest makkelijker kunnen, vonden we. En zo werd in 2009 Green Jump geboren. We zijn ervan overtuigd dat groen, mooi en kwaliteit prima kunnen samengaan. Dat zie je terug in ons assortiment. Groene producten ontdekken en makkelijk bereikbaar maken, daar werken we nog elke dag met plezier aan. Veel kleine groene sprongetjes zijn samen een grote groene stap vooruit. En groen is wat de wereld nu nodig heeft.

Wil je deze unieke producten winnen? Koop dan onze adventskalender voor het goede doel in onze webshop. Voor € 10 maak je 24 dagen lang kans op biologische, duurzame prijzen. De opbrengst is voor de Bijenstichting.
Illustratie: Emily Oosterom
Geef een reactie